Ben jij een kei in organiseren, denk je altijd drie stappen vooruit en krijg je energie van het oplossen van planningspuzzels? Dan zoeken wij jou!
Als personeelsplanner ben jij de expert in het maken van de roosters voor onze opvanglocaties. Je zorgt voor een optimale inzet van personeel, waarbij je rekening houdt met wet- en regelgeving (zoals de BKR), beschikbaarheid, contracturen en natuurlijk de wensen van collega’s.
Je bent verantwoordelijk voor zowel het rooster van het Kinderdagverblijf als de Buitenschoolse opvang van meerdere locaties.
Je weet de wet- en regelgeving binnen de kinderopvang toe te passen in de personeelsplanning.
Je overlegt samen met de locatiemanagers over de bezetting en komt tot een optimale planning.
Wanneer een medewerker zich ziekmeldt zorg jij ervoor dat het rooster kloppend wordt gemaakt. Daarnaast behandel jij de verlofaanvragen van medewerkers.
Je hebt nauw contact met de afdeling kindplanning om er zo voor te zorgen dat de personeelsbezetting naadloos aansluit op de kind aantallen volgens de beroepskracht-kind ratio.
Je krijgt energie van het vinden van slimme oplossingen, zelfs als het op het laatste moment moet. Je bent enthousiast, een doorzetter, denkt mee met collega’s en weet tegelijkertijd de kaders goed te bewaken. Dankzij jouw gevoel voor overzicht en je oog voor detail loopt de planning op rolletjes – en kunnen onze pedagogisch medewerkers doen waar ze goed in zijn: zorgen voor de kinderen.
Aantoonbaar MBO werk- en denkniveau.
Je hebt aantoonbare ervaring met personeelsplanning, bij voorkeur binnen de kinderopvang, en je bent vertrouwd met planningssoftware zoals SDB of een vergelijkbaar systeem. Ervaring met KidsKonnect is een pré.
Je hebt kennis van de wet- en regelgeving in de kinderopvang. Je hebt een analytisch denkvermogen en schakelt moeiteloos tussen verschillende systemen en programma’s.
Goede mondelinge communicatieve vaardigheden. Je werkt gestructureerd, hebt een goed gevoel voor humor en bent stressbestendig.
Iedereen binnen Kids Lodge heeft passie voor wat we doen: kinderen (en daarmee hun ouders) een fijne dag bezorgen. Je komt te werken op ons servicekantoor in Houten, team planning bestaat uit 7 collega’s. Verder kun je het volgende verwachten:
Volgens CAO Kinderopvang, schaal 7 (€2.990,- t/m €3.990,-) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring, 5,5% eindejaarsuitkering, (vanaf januari 2026 wordt dit 8%) en 8% vakantietoeslag;
Woon-werkverkeer €0,23 per kilometer;
Bijdrage aan een pensioenregeling bij Zorg & Welzijn;
26 vakantiedagen bij een 36-urige werkweek;
Bijscholingen, interne opleidingen en (online) trainingen via onze eigen Kids Lodge Academie;
Personeelsfeesten en een werkomgeving die zijn best doet van elke dag een feestje te maken.
Bij Kids Lodge draait alles om het ontzorgen van ouders en het maken van positieve impact op hun kinderen. We bieden meer dan opvang; het is een familiecentrum waar kinderen en ouders zich thuis voelen. Jouw ideeën en energie zorgen ervoor dat elke dag een fijne werkomgeving is voor je collega’s op locatie, waardoor zij er een feestje van kunnen maken met de kinderen.
Samen creëren we een warme en inspirerende omgeving voor de helden van de toekomst!
Nieuwsgierig geworden? Houd je niet in en bel gerust naar Isabel Brouwer (Recruiter) 06-10878417 of mail naar ikwilwerken@kidslodge.nl. Zij vertelt je graag meer!
Of laat hier je gegevens (CV of LinkedIn profiel, eventueel een motivatiebrief) achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
De procedure bestaat uit 2 gesprekken op kantoor, een rondleiding door een opvang locatie en de aanvraag van een VOG.